پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی بدون دیالیز چیست

سه شنبه 16 مهر 1392
ن : lafee

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی بدون دیالیز چیست

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی بدون دیالیز چیست
پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی ، DialysisEnd مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی موضوع است که جذب بیشترین توجه را به خود جلب از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که برای درمان معالجه به دنبال تمام وقت است. پس چه این وضعیت بدون نیاز به دیالیز باشد ؟ ( مشاوره از طریق مسنجر از دکتر زندگی می کنند . )

پایان مرحله بیماری کلیوی بیماری کلیوی جدی ترین در مرحله 5، که به عنوان مهم ترین کاهش GFR و ویژگی های بالینی سیستمیک علائم و عوارض در بافت ها و ارگان های متعدد رفتار است. شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر ، پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی به سرعت در حال کوتاه خواهد کرد ، این است که هر زمان که تهدید کننده زندگی است.

تحت این شرایط، دیالیز است که معمولا به بیماران، که در آن نقش دارد به عنوان کلیه مصنوعی و حفظ عملیات های کاربردی روزانه از آنها از جمله تصفیه خون و حذف متابولیت استفاده شود. این درمان موثر با اثر فوری، که ، با این حال ، به دور از کامل است به دلیل محدودیت های خاص خود است.

پس چگونه به گسترش پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی کارآمد و به اندازه کافی ؟ در مقایسه با دیالیز که با هدف کنترل محتوای متابولیت از مولکول های کوچک به طور موقت و سرسری در حالی که عوارض متعددی دارد ، درمان های طبیعی ، درمان های مورد نظر که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل به طوری به عنوان به گسترش پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی اساسا بدون دیالیز .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی قابل توجه آن است که جهت حذف استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن است ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه در داروها و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان از طریق بازسازی تابع ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه در پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی به گسترش به طور طبیعی بدون دیالیز .

همه در همه ، دیالیز انتخاب بهینه برای گسترش پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی سیستمیک نیست. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی در جزئیات ، لطفا پیام زیر ترک و یا برای پیشنهادات خاص تر به پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله CKD 5 , CKD, پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.